چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  
بيشتر
ورودی های جدید
1400/7/7 چهارشنبه
مراحل ثبت نام

.

راهنمای کامل نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

- به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه به صورت غیر حضوری تا تاریخ 1402/7/30 در سایت گلستان به  آدرس  https://reg.pnu.ac.ir/ انجام می‌ شود.

- پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت مذکور در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
از طريق مسير زير نسبت به تكميل اطلاعات و همچنين ارسال مدارك لازم اقدام نمائيد. 

آموزش==> دانشجو ==>پذيرش غيرحضوري==>پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود
 
شناسه كاربري: شماره داوطلبيc021
گذرواژه : شماره ملي (در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج شناسه كاربري ثبت گردد).

لازم به ذكر است در صورتيكه كد ملي شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بايستي شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم وارد نماييد. 
مثال:
شناسه كاربري: 20202 021 c
گذرواژه: 0061111111

-  توصیه می شود که تصویر مدارک با فرم jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه (گلستان) به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir  بارگذاری شود.

- لازم جهت ثبت نام شامل تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی،  عکس ۴×۳ با زمینه روشن،  اصل مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید ۶-۳-۳ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند.)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) می باشد. 

- دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش‌دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه نمایند. 

- پس از بررسي مدارك بارگذاري شده توسط مركز قبولي, ثبت پذيرش نهايي توسط مركزبه انجام مي رسد و سپس شناسه كاربري: شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد به سیستم گلستان مراجعه می کنید. 

- با توجه به اینکه مراحل ثبت‌ نام اولیه و انتخاب واحد این دوره غیرحضوری می‌باشد لازم است دانشجویان حداکثر تا تاریخ 1402/08/07 جهت تحویل مدارک به دانشگاه خود مراجع کنند.

- کليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه مي باشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از روش زير نسبت به پرداخت شهريه در سامانه گلستان اقدام نماييد:

منوي اصلي --->آموزش --->شهريه--- >پرداختهاي الكترونيكي دانشجو 

پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:

ثبت نام==>عمليات ثبت نام ==> ثبت نام اصلي

- پذیرفته‌شدگان هنگام ثبت‌نام برای تقاضای تاییدیه تحصیلی الکترونیکی از آخرین مدرک تحصیلی خود (دیپلم/ پیش‌ دانشگاهی) وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی کد پیگیری را در سامانه گلستان ثبت نمایند.

- براساس بند 2 نامه رئیس محترم مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش فارغ التحصیلان شهریور سال 1395و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ‌التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل ازآن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل صدور مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

- مدرک کاردانی دانش‌آموختگان دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته (فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی)، بجای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل واقع شود. همچنین تاییدیه تحصیلی این گروه از پذیرفته‌شدگان همانند دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید از سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت عتف به آدرس http://estelam.msrt.ir توسط پذیرفته شده تقاضا  وکد پیگیری آن در سامانه گلستان درج شود.

- پذیرفته‌شدگان لازم است برای درخواست معافیت تحصیلی به سایت sakha.epolice.ir  یا به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی نمایند.

- زمان تاریخ درخواست مهمان دانشجویان جدیدالورود از تاریخ 1402/07/23 لغایت 1402/07/29می باشد.

- زمان انتخاب واحد برای دانشجویان جدیدالورود از تاریخ 1402/07/22لغایت 1402/07/30 می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر